22 June 2012

Rice Dome Filled with Vegetables


Attractive looking side dish; rice and vegetables - all in one! It's an old magazine recipe.

Ingredients:
300 g rice (1,5 cup)
40 g butter
pinch of saffron (optional)
salt and pepper
Filling-
2 zucchinis
100 g peas
1 cup cauliflower
60 g butter
50 g flour
300 ml milk
80 g cheese, grated
salt, white pepper to taste
Method:
Cook (or microwave) rice with 3 cups water, butter, pinch of saffron and some salt and pepper. Oil an large bowl and press rice into it, making a hollow in the centre. (Leave some rice for topping.)
Cut vegetables into small pieces; cook (microwave) until tender.
Heat 60 g butter in a pan, add flour and stir well. Pour cold milk onto it and mix vigorously to avoid lumps. Cook until thickened, add cheese; season with salt and white pepper.
Mix white sauce and vegetables, place it into hollowed rice. Top with remaining rice. Cover with cling wrap and let it cool. Turn dome upside-down on a serving plate and decorate. For serving, slice dome as you would cake.




Kupola od Riže


Veoma dekorativan prilog; riza i povrce - sve u jednom!
Recept je iz nekadasnje 'Mile'...Jedan od meni najdrazih (bivsih) magazina!


Potrebno:
300 gr rize
40 gr maslaca
malo safrana (po zelji)
so i biber
Fil-
2 tikvice
100 gr graska
malo karfiola (1 solja)
60 gr maslaca
50 gr brasna
3 dl mlijeka
80 gr sira, rendanog
so, bijeli biber prema ukusu
Nacin:
Skuhajte rizu sa maslacem i oko 3 solje vode. Zacinite prema ukusu. Nauljite okruglu posudu, pa ubacite rizu i utisnite je praveci udubljenje. (Ostavite malo rize za 'poklopac')
Isjeckajte povrce, skuhajte i ocijedite.
Zagrijte preostali maslac, proprzite brasno i zalijte hladnim mlijekom. Zestoko promijesajte, pa kuhajte ovu smjesu dok se ne zgusne. Ubacite sir i zacinite.
 Pomijesajte Besamel i povrce, prebacite smjesu u udubljenje od rize, prekrijte preostalom rizom. Pokrijte prijanjajucom folijom i prohladite. Preokrenite na veci tanjir za serviranje i ukrasite. Rezite kao sto biste tortu!

17 comments:

  1. hi jasna.. this is very innovative.. been cooking rice all my life in a rice cooker..did'nt know it can be done using microwave oven. have to try this , wonder how it tastes with the cheese, my favorite ingredient. have a nice day

    ReplyDelete
  2. Very interesting and attractive recipe, kids would love this..

    ReplyDelete
  3. Jako dekorativno izgleda...
    I moja mama je kupovala Milu. Mnogo sam volela da listam taj casopis i isecala sam ona 4 recepta na jednoj strani...

    ReplyDelete
  4. Zaista odličan prilog, može uz sve.
    Pre nekih 13-14 godina sam nekim pacovskim kanalima dobila 2-3 broja Mile - mislim da sam napamet znala i imena članova redakcije - nisam ih ispuštala iz ruku mesecima. Zaista je bio odličan magazin, kakvih više skoro da nema.

    ReplyDelete
  5. New and very interesting recipe...

    ReplyDelete
  6. Jako dekorativno i vrlo ukusno. A Mila je i meni bio drag časopis

    ReplyDelete
  7. a very different recipe....yum

    ReplyDelete
  8. Jako lijepo i dekorativno! 'Milu' sam redovito kupovala, bila mi je omiljeni časopis...

    ReplyDelete
  9. Odlicno zvuci, a rizu bih mogla jesti svaki dan, tako da mi nikad dosta recepata s rizom. Super izgleda.

    ReplyDelete
  10. Milu sam i ja voljela, još uvijek imam čitave registratore izvađenih recepata. :)
    Doista zgodna ideja za prilog, pogotovo ako recimo napraviš više malih kupolica, a povrće bi se dalo kombinirati i mijenjati ovisno o sezoni i onome što imaš u hladnjaku!

    ReplyDelete
  11. Meni se ovakva jela jako sviđaju pogotovo kada je tu riža u kombinaciji. Tada se mogu napraviti i ovakve dekorativne i ukusne kupole. Odlično ! Milu sam i ja nekada voljela pročitati.

    ReplyDelete
  12. Muy decorativo ,exquisito y saludable ,buena recta,abrazos y abrazos.

    ReplyDelete
  13. Jako lijepo i inspirativno, već se vidim kako to radim.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...