06 October 2011

French Onion Soup


...reminds me of 3 days spent in Paris (a couple of years ago)!



Unforgetable moment - waiting for Eiffel Tower lights to be switched on!

Ingredients:
60 g butter
5 large onions, diced
50 g flour
2 l beef (chicken or vegetable) stock
200 ml white wine
salt and pepper
50 g Gruyere cheese, (1/2 grated for bread) 1/2 cubed
Baguette (or other bread), toasted with 1/2 of cheese on top
Salt and pepper to taste
Method:
Melt butter in a saucepan, add onion then cook for 25 minutes until the onion is golden brown and beginning to caramelize. Stir from time to time.
Add flour and stir well. Add soup and wine and season with salt and pepper.
Add cubes of cheese, stir and bring to the boil. Cover and simmer for 20- 25 minutes. Check seasoning.
Slice the baguette, sprinkle with the remaining cheese and grill until the cheese is melted.
Put the soup in a serving bowl and serve with the toasted baguette on top.



Francuska Supa / Juha od Luka

Kada je pravim uvijek me podsjeti na 3 nezaboravna dana provedena u parizu 2009!

Potrebno:
60 gr maslaca
5 vecih glavica crvenog luka, sjeckanog
50 gr brasna
2 l govedje (kokosije ili povrtne) supe
200 ml bijelog vina
so i biber
50 gr Gryere sira (ili slicno), 1/2 rendanog(za tost), 1/2 sjeckanog
Francuski hljeb (ili slicno), za tostirati sa rendanim sirom
Nacin:
Stavite maslac u serpu, istopite ga pa ubacite sjeckani luk. Przite 25 (+) minuta, ili dok luk ne dobije zlatno-zutu boju i pocne da se karamelise. Mijesajte povremeno.
Dodajte brasno i dobro promijesajte; ulijte supu i vino i zacinite.
Ubacite polovinu sira, promijesajte i dovedite do kljucanja. Kuhajte 20-25 min, provjerite ukus. Izrezite Francuski hljeb, pospite rendanim sirom i zapecite.
Uspite supu u tanjir i servirajte sa zapecenim hljebom na povrsini.








10 comments:

  1. Zelim da obavijestim moje blogere (kod kojih sam redovna na citanju) da nisam u sposobnosti komentarisati kod mnogih od vas - jednostavno NE PROLAZI!

    ReplyDelete
  2. Što se komentara tiče, Džoli je jedno vrijeme imala isti problem, jediono su joj anonimni komentari prolazili. Ne sjećam se više da li joj se problem riješio sam od sebe ili je nešto napravila.


    Što je juhe tiče, mene odmah asocira na Alo, alo seriju :) Nisam nikad jela takvu juhu i sigurno je fina, pogotovo uz dodatak prepečenog kruha.

    ReplyDelete
  3. Nema frke za komentare:) to opet Blogger nesto zezucka, da izvines

    Ja godinama pokusavam da nadjem pravi recept za franc. supu s lukom... ovaj belezim i rado cu ga isprobati.

    Divna ti je fotka Ajfelovog tortnja. Jel to kisica rominjala ili...?
    Pozdrav

    ReplyDelete
  4. Nadam se da kod mene prolazi:)
    Juha mi izgleda jakoo fino,rado bih je probala. Hvala što si sa nama podijelila svoje lijepe dojmove i fotkice iz prekrasnog Pariza.

    Kiss i lijep vikend:)

    ReplyDelete
  5. Cujem od mnogih devojaka da imaju taj problem, verovatno ce se vremenom resiti :)

    Za ovu supu sam toliko puta cula ali nikako da je uvrstim na listu cekanja ;)

    Divna slicica vas troje, pretpostavljam da su to tvoji naslednici :)

    ReplyDelete
  6. hi jasna, are you just back from paris.. i was there like 10 years ago and never thought of watching the eiffel tower lights. great photos, one of your sons is taller than you now :) ..
    i dont take wine, but i want to try your onion soup, would be just fine with the cheese added. used to make onion soup, not tasty, now i know putting stock is a must. ha ha. thanks

    ReplyDelete
  7. Who will hardly forget to Paris is a city full of charisma, what a beautiful picture, you have a beautiful child, you are also very good. I have a couple, he is 21 and she 16, they are our treasures!
    It is good to remember the taste of qie countries visited.
    kisses.

    ReplyDelete
  8. od Pariza moze sve,a sad bogme ova juha od luka je osim sto je ukusna i veoma korisna,npr. kod nas se slicno nesto sprema (bez sira i vina)ali narocito onda kad si prehladjen,pospesuje iskasljavanje..znaci:ukusna,francuski fina a zdrava..veliki pozzz

    ReplyDelete
  9. Što se komentara tiče ja još uvijek imam isti problem, na nekim blogovima jednostavno ne ide.
    A što se juhe tiče odlična je ! Istina, vrlo rijetko radim ovu juhu, ali ću recept svakako zabilježiti. Divno za Pariške uspomene.

    ReplyDelete
  10. ja sam protekla dva tjedna imala problema da komentiram, ali eto sad je riješeno, samo od sebe
    ja sam iz razloga što se stalno nešto blokira i prešla na wordpress i od kako sam tamo nisam imala ni jednom problema (ovo nije reklama :) )
    juhu od luka imam u planu raditi međutim još nije došla na red

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...