15 September 2011

Slow Cooked Moroccan Beef Ribs


Use Tagine if you have it, or any cooking pan with a lid.

Ingredients:
1 kg beef ribs (short cut)
1/2 cup flour
2-3 tbs oil
2 med onions, chopped
2 garlic cloves, crushed
1/2 tbs paprika
2-3 tbs Moroccan Spice mix *
2 carrots, sliced into rings
2 red capsicums, cut into wedges
1/2 cup almonds, processed (or almond meal)
1/2 cup dried fruit, your choice (apricots, sultanas, prunes)
3 cups beef stock
* Moroccan Spice mix - (If you can't buy prepared)
5 teaspoons ground nutmeg
5 teaspoons ground cumin
5 teaspoons ground coriander
2 1/2 teaspoons allspice
2 1/2 teaspoons ground ginger
1 1/4 teaspoons cayenne pepper
1 1/4 teaspoons cinnamon
Method:
Heat oil in a large pan, fry onions until golden. Put beef ribs with flour in a strong plastic bag and shake it until meat coated. Place ribs in pan with onions; saute. Add spices and vegetables; stir fry for 5 minutes, then add beef stock. Bring to boil and cook slowly for 2-3 hours. 10 minutes before switching off add almonds and fruit; check spices. Serve with cous-cous (cook according to package instruction) and salad.

Govedja rebra sa kuskusom na Marokanski nacin

Potrebno:
1 kg govedjih rebara
1/2 solje brasna
2-3 K ulja
2 crvena luka, sjeckana
2 cena bijelog luka, protisnuta
1/2 K crvene paprike
2-3 K Marokanskoge mjesavine *
2 mrkve, sjecene na krugove
2 crvene paprike, rezane
1/2 solje badema, mljevenih
1/2 solje suhog voca po vasoj zelji (grozdjice, kajsije, sljive...)
3 solje govedjeg temeljca / supe
* Mjesavina zacina (ako nemozete naci gotovu)
5 k korijandera u prahu
5 k djeviz oraha / muskatnog orascica
5 k kima u prahu
2 1/2 k allspice ('zacin za sve')
2 1/2 k djumbira u prahu
1 1/4 'cayene' paprike (ljute)
1 1/4 k cimeta
Nacin:
Zagrijte ulje, proprzite luk. U jacu placticnu kesu stavite brasno i rebra; protresite. Ubacite rebra na luk, prodinstajte pa dodajte zacine i povrce. Nalijte supom i krckajte na laganoj vatri 2-3 sata. 10 Minuta prije iskljucivanja ubacite bademe i suho voce; provjerite ukus. Servirajte sa kus-kusom (ili rizom) i salatom.

11 comments:

  1. Tvoj blog stvarno odgovara njegovom naslovu..Around the world...
    Gde sve nismo bili sa tvojim receptima. Gledala sam na tv-u one marokanske posude od gline gde je vrh kupolast kao mi kad pravimo pod sačem. Zabeleženo!

    ReplyDelete
  2. Potpisujem Jelenin komentar i dodajem da imam u fridžu svinjska rebra koja čekaju da se polagano kuhaju na markoanski način. Znam da se tamo ne jede svinja, al ja evo malo stvar prilagođujem sebi ;)

    ReplyDelete
  3. @ Jelena...
    hvala draga moja; Sač i tažine su veoma srodni - imaju isti sistem zadrzavanja i kruzenja pare u kojoj se kuha.
    @ Jubistacha...
    Najveca vrijednost blogiranja (meni), jeste u prikupljanju ideja i recepata i prilagodjavvanju istih sopstvenim potrebama.

    ReplyDelete
  4. Pročitala sam recept i pomislila na svinjska rebra. Sad vidim da i Jubistacha planira isto.

    Također potpisujem cure po pitanju naziva bloga i recepata koje nam otkrivaš.

    ReplyDelete
  5. Fantatsican recept.Jao sto ja volim da grickam rebra..a ovako zacinjena mogu samo da se oblizujem.Nemam tagine..ali je na listi volela bih..ne sumnjam da ce mi neko iz mog blizeg okruzenja pokloniti.Gledala sam neku emisiju kako spremaju jelo sa jagnjetinom u njoj i zaljubila sam se;)

    ReplyDelete
  6. Za prste polizati! Obožavam marokansku hranu, i ovo moram što prije isprobati. Hvala Jasna!

    ReplyDelete
  7. Divan recept, rebarca bas i ne koristim na neke mastovite nacine:)) ovo mi se jako dopada:)

    ReplyDelete
  8. hi jasna, how are you, can call me bias, but i simply wont resist to try out any moroccan recipe, theirs are so authentic and exotic..bookmarked this with many thanks :)
    wow, quite a lot of ingredients eh.. your recipes keep getting more and more interesting too

    ReplyDelete
  9. E ovo mi se jako jako sviđa, baš nešto što se veselim isprobati!

    ReplyDelete
  10. Divan recept ! Definitivno ga bilježim za isprobavanje, uvjerena sam da je odličan !

    ReplyDelete
  11. Thank you so much, right now I ma inot moroccan cooking; perfect to add to my collection.
    Rita

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...