02 September 2011

Paws (moulded biscuits)


These moulded biscuits were very popular some 30-40 years ago in all Balkan countries.
Following recipe is my mum's. They're called Paws, because first moulds were made in that shape. If stored in a cool and dry place, paws can last for 1 month.

Ingredients:
1 butter, soft (250 g, or lard 220g)
1 egg
1/2 teas baking powder
150 g walnuts, finely chopped
2 tbs honey
1/4 cup sugar
400-450 g flour
icing sugar for dusting (rolling)
Method:
Beat egg, sugar, honey and butter. Add walnuts and flour mixed with baking powder. Make a soft dough by hand. Wrap it in plastic and leave it rest for 20-30 min.
Preheat oven to 160*C. Oil biscuit moulds; press enough dough into each, with a slight concave in the middle. Place them on a baking tin and bake for 15-20 min.
Turn out on a cooling rack and repeat process, without oiling moulds again.
Dust with a plenty of icing sugar (or roll biscuits into it).

Flee market find - an old cast iron biscuit mould

Šape

Stari recept preuzet od moje mame

Sastojci:
1 maslac, omeksan (ili 220 gr masti)
1 jaje
1/2 k praska za pecivo
150 gr oraha, sjeckanih ili mljevenih
2 K meda
1/4 solje secera
400-450 gr brasna
secer u prahu za uvaljati
Nacin:
Umutite maslac, sa jajetom , medom i secerom. Dodajte brasno u koje ste umijeasli prasak za pecivo i orahe. Umijesite meko tijesto. Zamotajte u plasticnu foliju i ostavite odmoriti 20-30 min.
Ukljucite rernu na 160*C; pripremite kalupe - namazite svaki sa malo ulja.
U svaki kalup stavite dovoljno tijesta da ga ispuni, ali da u sredini ipak bude malo udubljenje. Stavite na pleh i pecite 15-20 min. Ponovite sa ostalim tijestom isto; ne morate uljiti kalupe ponovo. Uvaljajte sape u secer u prahu.
Ako cuvate na hladnom i suhom mjestu mogu trajati do mjesec dana.


15 comments:

  1. Mogu ja nekoliko sapa?:))Jao kako si sretne ruke da nadjes ovaj pleh.Zar ne izgleda slatko..cela scena:))

    ReplyDelete
  2. Preslatko! Taman sam si na sniženju kupila kalupe za velike kiflice kakve vidim i kod tebe na fotki, tako da bilježim recept.
    Kalup na medvjediće je divan!

    ReplyDelete
  3. Imam noćne more od šapica. Voli ih i moje kumče ih obožava, pa sam uzela mamin recept, ona mi je kupila 40 modlica za njih i onda je nastala noćna mora. Nisam znala da testo treba samo da se poveže onako blago, ne da se mesi i dodaje još brašna, jer je primalo koliko hoćeš brašna. Četri sata sam vadila testo iz modlica i ribala sa četkicom za zube svaku falticu na modlici da ih operem. Šteta što nisam slikala sudoperu. Moram ih opet praviti samo da mi stignu orasi.

    ReplyDelete
  4. Paws looks great , I love the snowy look of this biscuit!

    ReplyDelete
  5. Šape obožavam, baka mi ih je radila kad sam bila mala:)
    Kalupi su prekrasni, ne znam dali ih ima kod nas za kupiti.

    Pusa i ugodan vikend:)

    ReplyDelete
  6. Toliko slusam o sapicama, vec godinama, a da ih nisam nikad ni probala a ni pripremala. Znam da su jako fine, jer gde ima oraha i putera ne moze biti lose:) Meni su ove tvoje divotice preslatke, a medoline su mi bas fora!
    Kada sam ugledala fotku, nesto me je asociralo na snezne vrhove planina - dal' secer u prahu il sta vec, uglavnom ja pomislila da si na zimovanju pa nam saljes razlgednicu:)
    Pozdrav, draga Jasna:)

    ReplyDelete
  7. @ Zondra Art
    Kalupe sam kupila u Aprilu (U Bosni)...
    Mislim da su bas Hrvatski proizvod!

    ReplyDelete
  8. eh,da kada se priblizava bozic,moja mama pocinje sa ciscenjem orasa i prvi kolaci su bas sapice!!!
    Ja sam donijela kalupice ,ali ne znam tacno gdje se nalaze momentalno ...jednostavno ima puno stvari,a prostor mali :(

    Lijepe su sapice..ako mi se posreci da nadem kalupice pravicu ih i ja !!:)

    ReplyDelete
  9. I love this Jasna; always anxious to discover what your blog will give us.
    Rita

    ReplyDelete
  10. Jao saaaaape, a ja sam na dijeti:((((( gr, mr, frrrr! Pravila sam jednom po receptu sa Coolke, ali su mi bile tvrde, bas cu zabiljeziti tvoj, da probam!

    ReplyDelete
  11. Hi Jasna,thank you for sharing a family recipe, they look delicious.
    I really enjoyed of your molds, kisses and good weekend.

    ReplyDelete
  12. wonderful cakes and what a great creativity you have done.

    ReplyDelete
  13. Uf, sad bi baš rado jednu dvi za doručak :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...