09 August 2010

Dukkah



Egypt's ancient food; Delicious and nutritious!

Ingredients:
1/3 cup hazelnuts (or other nuts)roasted
1/4 cup sesame seeds, roasted
2 teas ground coriander
2 teas ground cumin
1/2 teas black pepper, freshly grounded
1 teas sea salt
Flat bread and olive oil to serve
Method:
Mix all the spices and process until satisfied with texture. Freshly roasted nuts will give you more aromatic mix.
Dip the bread into olive oil, and then into Dukkah.
Perfect as appetiser; or you can use it for sprinkling on salads, or as coating for fish and meat.


Dukah - hrana starog Egipta

Potrebno:
1/3 solje ljesnika (ili drugih oraha)pecenih
1/4 solje sezamovog sjemena, propecenog
2 kasicice korijander praha
2 kasicice kima u prahu
1/2 kasicice crnog bibera, svjeze mljevenog
1 kasicica (morske) soli
Hljeb (fokaca ili sl)i maslinovo ulje za servirati.

Metod:
Stavite sve zacine u elektricnu sjeckalicu ili avan i sjeckajte/tucajte dok ne budete zadovoljni sa teksturom. Svjeze peceni ljesnici i sezam ce dati bolje rezultate.
Umocite hljeb u ulje, a zatim u Dukah.
U mojoj porodici ovo obozavamo kao 'predjelo' ili meze uz pice.
Moze se koristiti umjesto mrvica, kod 'pohovanja' mesa ili ribe. Posuto po slati dodaje ukus i hranjivu vrijednost.

6 comments:

  1. opet nesto potpuno novo iz Jasnine kuhinje. NIsam upoznata sa ovim, i jako je interesantno...kostunjavi plodovi su pravi izvor nezasicenih masnih kiselina koje su potrebne organizmu iako su jako bogati u kalorijama. Treba ih koristiti! Recepti su Jasna stvarno iz celog sveta! Da li mozemo da dobijemo neki autentican Australijski recept ili post o hrani u Australiji?

    ReplyDelete
  2. Nesto novo za mene,ali verujem da bi mi se dopalo!

    ReplyDelete
  3. Jelena,...Autentican Australijski recept bi vjerovato bio onaj koji koristi zacine i biljke stare Australije, tj onaj koji bi 'Aboridzani'(posjedioci)koristili. To su sve 'autohtone' biljke..koje tesko mozemo koristiti u drugim djelovima zemlje.
    Jedan od recepata na koje nisam naisla nigdje drugdje nego u Australiji (i Novom Zelandu - veoma blizu po kulturi i obicajima ) je "Friands" (objavljen!).
    Makadamija orasi su takodje nativni plodovi Australije... (Recept stize!)
    Ljepota prehrane koju mozemo konzumirati mi koji zivimo ovdje je u tome da "sve je pristupacno, i svi prihvatamo sve... svaka kultura i nacija donosi svoje; sve raste i uspijeva!
    Naravno, prvi su bili Anglosaksonci...Meso, krompir, mrkva i grasak!
    Pavlova je 'autentican' Australijski desert...Ima Rusko ime - sta da zakljucim???...
    ma, mi smo mlada, tolerantna i prilagodljiva zemlja!

    ReplyDelete
  4. Novost za mene i radujem se kada cu probati da pripremim ovo...

    ReplyDelete
  5. Draga Jasna!
    Upravo sam napravila ovaj Vas recept za Dukah. Malo je reci da sam ODUSEVLJENA!! HVALA za fantasticnu novinu u nasoj kuci i mojoj kuhinji. Hvala sto sta mi otvorili jedna nova vrata mirisnog zacina.
    Sumska vila

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sjecam se mog prvog isprobavanja dukah...Nisam mislila da nesto tako 'bezvezno' moze oduseviti.
      MI ga najvise volimo samog (svjeze napravljen)sa maslinovim uljem i hljebom. Sve psto preostane je super upotrebivo za salate ili za uvaljati meso i ribu prije przenja. Mnogo hvala na javljanju dojmova! :-)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...